2009. november 1., vasárnap

Őszi szünet

Az egy hét ősziszünet sajnos letelt és holnap suli! nagyon jól telt voltam moziban, bulizni, táncon és még sok mindent csináltam.Például tegnap volt egy nagyon jó buli fent a városban. A barátomnak egyik haverjának volt a szülinapja és, hogy is mondjam kirugtunk a hámból!!! Volt nagyon sok pia... Okt.29.-én volt egyik barátnőmnek Évinek megtarta a szülinapi bulija. Nagyon jól éreztük magunkat és még torta is volt egy nagyon szép Barbie-s torta! Okt.28.-án voltam moziba a haverokkal nagyon jó volt Michael jackson-This is it filmjét néztük. Tetszett ajánlom mindenkinek. Nem volt unalmas a zenék is jók voltak. Egyszóval nagyon jó volt az egész hét...(Bár ne lenne vége)
Évi buliján ( jobbról kezdve:Sziszó,Nóci,Évi,Eszti,Zsike és Én)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése