2009. november 16., hétfő

Sziasztok!
Ma nagyon fárasztó napom volt! Egésznap suli meg táncon is voltam ráadásul kicsit meg is fáztam. Vagy nővéremtől vagy barátomtól kaptam el. Nagyon rossz idő van, ma szakadt az eső tegnap "sütött a nap" ki tudja mi lesz holnap. Szóval eszerintem holnap mindenki öltözzön fel. Holnapra is sokat kell tanulni. Mint mindig. Épp a vad angyal megy azt nézem és gépezek ja meg tanulok. Lassan kezdődik a december és ha december van akkor karácsonyi készülődések vannak. Én már teljesen benne vagyok, bár csak már téli szünet lenne. De még az kicsit soká lesz, addig is most szombaton van a barátom szülinapja, és fogalmam sincs , hogy mit vegyek neki. Akkor 28-án megyek szekszárdra versenyre, mindenki drukkoljon. Meg lesz még mikulás buli is. Szóval nem fogok unatkozni. Jah és barátnőmnek csütörtökön lesz névnapja (Zsike) . Pénteken meg megyek moziba a Twilight 2-t nézem. Kíváncsi vagyok, mert nekem az első rész nagyon tetszett. És végezeteül szombaton volt megtartva Halloween party. Nagyon szuper volt mindenki beöltözött. Nővérem olyan sminket csinált nekem ,mint aki meghalt.... A táncversenyen legelől középen álltam éscsúszott a cípőm, szóval akkorát estem. DE nagyon vicces volt. Nagyon jó party volt. Remélem lesz még ilyen.
Edit (balról) és Én
A tanárok (Anett, Kata, Katka)
Jackson tánc
Ez aztán a szinkron....



Zombiland...

A sorverseny: Dóri és Én

És persze a végén kipukkadt a lufi:(...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése