2009. november 29., vasárnap

Alig tudtam ma felébredni, mert tegnap 00:30-kor értem haza versenyről! Michael Jackson emlékére rendezett verseny . Csak Jackson számra lehetett táncolni. Nagyon jól éreztük magunkat! Az első helyezett 1.ooo.oooft-ot kapot. Sajnos mi a 2. helyen végeztünk. Ez kicsit elszomorított minket, de azért a hangulatot ez sem ronthatta el. Az volt a csúcspont , hogy a szlovákok elhívtak minket egy versenyre hozzájuk. Még Robi D. is meghívott minket egy versenyre, (aki az egyik zsűri volt). Mi MJ életét adtuk elő, persze táncban. Olyan hamar eltelt az az egy nap. Már itthon csücsülök és a házimat írom. De előtte még feldíszítettem a házat. Már szinte karácsony van. Ma megnéztem a Twilight 2-t. Nagyon tetszett és még jól is néztek ki benne a pasik:) Szerintem a 3. része is nagyon jó lesz. Úgy hallottam, hogy Júniusban fogják adni, remélem is mert az közel van.

2 megjegyzés: