2010. október 25., hétfő


Tejszíne- gombás husi

Ezt úgy fedeztem fel, hogy keresgéltem sok receptet az újságban és ennek nagyon megtetszett a képe. De nem gombával hanem paprikával készűlt vagyis gomba helyett paprikát tettek bele meg egy kis erős paprikát is. Mivel nem volt otthon paprikám csak gombám ezért ebben maradtam, de így is finom.!!

hozzá:
*gomba
*husi, amilyen kedvünk van, de én csírkével csináltam
*tejszín
*hagyma
*só, bors
A hagymát kevés olajon fonnyasztjuk meg és utána beletesszük a husit. Sózzuk, borsozzuk, majd jöhet a gomba is. Együtt pároljuk. ha elég puha beleöntjük a tejszínt is épp annyit, hogy kicsit elfedje és pároljuk tovább benne a húst és a gombát. Kész is
Végül én tarhonyával tálaltam, mert imádom, de a rizs és a krumpli ugyanúgy megteszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése